Uygunadım'da haftanın size özel fırsatlarını kaçırmayın

 
uygunadim.com
Bizi takip edin:
uygunadim.com'u facebook'da takip edinuygunadim.com'u twitter'da takip edin
Müşteri hizmetleri:5436797152

Bizden gelen hiçbir e-postayı kaçırmayın,
adres defterine ya da güvenli göndericiler listene newsletter@uygunadim.com e-posta adresini ekleyin.

uygunadim.com
Altınşehir Mah. Nato Yolu Cad. Balhan Sok. 7/A Ümraniye, İstanbul, Türkiye
T : + 90 216 465 91 04  F : +90 216 465 91 02   E: info@uygunadim.com

uygunadim.com'dan e-posta almak istemiyorum
 

*Kampanya 4 - 10 Kasım 2013 tarihleri arasında geçerlidir.
*Kampanya belirlenen ürünlerde geçerli olup stoklarla sınırlıdır.
*Ücretsiz kargo kampanya süresince yapılan alışverişler için geçerlidir.
*İndirimli fiyatlardan yararlanabilmek için belirtilen kazanç kod'u ile üye olunması gerekmektedir.
* Kampanya dahilinde her üründen en fazla 4 adet sipariş verilebilir ve bir üye kampanyalı fiyatlardan sadece bir kez faydalanabilir.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap