Siz Deniz ve Güneşin Tadını Çıkartın, Mağazanız Çalışsın...


Hiçbir Yerde Bulamayacağınız En İlginç Ürünler
Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.
"Günlük maillerimizin Gelen Kutusu'na (Inbox) düştüğünden emin olmak için email@bulten.buldumbuldum.com adresini, "Adres Defteri"ne ekleyebilirsiniz."
Arkadaşına
Gönder
" En İlginç Hediyeler, En Güzel Sürprizler "
Facebook Twitter Instagram Pinterest Google+ Tumblr


BuldumBuldum.com'da ÜCRETSİZ kendi logolu Mağazanı açarak,

* Çektiğin resimleri ya da tasarımları BuldumBuldum.com'daki yüzlerce kişiye özel ürün üzerine yükle ve satışa çıkar

* Ne ürün üretimiyle ne kargolamayla uğraşma derdin yok; tüm üretimi ve kargolamayı biz senin yerine yapalım

* BuldumBuldum.com un 1 milyondan fazla üyesine ve aylık 5 milyona yakın ziyaretçisine ulaş

* Sosyal medya hesaplarında, kendi blog ve websitende, üye olduğun forum ve gruplarda reklamını yap herkes ürünlerini duyup alsın

* Her satıştan %20 ila %99 arasında komisyon kazan

Her şey bu kadar kolay!



Açılmış Tasarım Mağazalarından Bazıları


Umut Eker
Mağazaya Git
ZAYTUNG
Mağazaya Git
Şirinler
Mağazaya Git
Erdil Yaşaroğlu
Mağazaya Git
Pepee
Mağazaya Git
Selçuk Erdem
Mağazaya Git
Marilyn Monroe
Mağazaya Git
Johny Bravo
Mağazaya Git
Snoopy
Mağazaya Git

Facebook Twitter Instagram Pinterest Google+ Tumblr
Yardıma mı ihtiyacınız var?
Bizi arayın:
444 5 285


BuldumBuldum.com, Orbital Teknoloji Bilişim Tasarım San. ve Dış Tic. A.Ş.'ye aittir.
Mahmutbey Mahallesi Dilmenler Caddesi Aslanoba Plaza No:19 Kat:1 Bağcılar / İstanbul Türkiye

Bu e-posta tarafınıza BuldumBuldum.com tarafından oluşturulan üye veritabanına kurtayfun@gmail.com adresiyle kayıtlı olduğunuz için gönderilmiştir.
Copyright © BuldumBuldum.com 2008-2015
E-posta almak istemiyorsanız ayarlar için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap