Onlar Mağazasını Açtı, Şimdi Sıra Sizde...


Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.
"Günlük maillerimizin Gelen Kutusu'na (Inbox) düştüğünden emin olmak için email@bulten.buldumbuldum.com adresini, "Adres Defteri"ne ekleyebilirsiniz."
Arkadaşına
Gönder
" En İlginç Hediyeler, En Güzel Sürprizler "
Facebook Twitter Instagram Pinterest Google+ Tumblr



Erdil Yaşaroğlu
Türkiye'nin en iyi karikatüristlerinden Erdil Yaşaroğlu en sevilen karikatürleri ile BuldumBuldum.com'da. Erdil Yaşaroğlu karikatürlerinin basılı olduğu onlarca tasarım ürününe bu mağazadan ulaşabilirsiniz. 
Mağazaya Git



Selçuk Erdem
Türkiye'nin en sevilen karikatüristlerinden Selçuk Erdem de Buldumbuldum.com'da mağazasını açtı. En güzel karikatürleri ile Selçuk Erdem tasarım ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz
Mağazaya Git



Garfield
İlk olarak karikatür olarak karşımıza çıkan Garfield zaman içerisinde TV şovları ve filmlerde de boy göstererek milyonlarca hayran kitlesine ulaşmıştır. Şimdi ise pazartesiden nefret eden ve lazanyaya bayılan Garfield tasarım ürünleri ile sizlerle. Üzerinde Garfield çizimlerinin bulunduğu lisanslı ürünlere buradan ulaşabilirsiniz. 
Mağazaya Git



Down Sendromu Derneği
Down Sendromu Derneği, Down sendromlu kişiler için iş koçluğu ve eğitim başta olmak üzere, sağlık, toplumsal farkındalık, uluslararası ağ kurulması gibi pek çok konuda çalışmaktadır. Down Sendromu Derneği mağazasından alışveriş yaparak dernek projelerine +1 değer katabilirsiniz.
Mağazaya Git



Umut Eker
"Bu Tarz Benim" yarışması ile adından sıkça söz ettiren stil danışmanı Umut Eker artık tasarımları ile BuldumBuldum.com'da. Tişörtten, kupaya, önlükten mouse pade onlarca Umut Eker tasarımına buradan ulaşabilirsiniz. 
Mağazaya Git



Ece Vahapoğlu
Konsepti taç olan ve sağlıklı yaşam mesajları içeren tişörtten kupaya, bebek önlüğünden saate kadar bir çok tasarımı Buldumbuldum.com'un Ece Vahapoğlu mağazasında bulabilirsiniz. 
Mağazaya Git



Garage Design
Saç Tasarım uzmanı Ahmet Cobain ve Garage Design Hair Repair Studio'nun birbirinden ilginç tasarım ürünleri artık buldumBuldum.com'da. Garage Design mağazasının ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.
Mağazaya Git



Nilgün Bodur
Marka Danışmanı Nilgün Bodur'un Komik yemek mottolarıyla tasarladığı ürünler artık BuldumBuldum.com'da. Nilgün Bodur tasarım ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.
Mağazaya Git



Eray Kılıç
Yeme & İçme sektörü Marka Danışmanı Eray Kılıç Yemek temalı tasarımları ile Buldumbuldum.com'un mağazaları arasında yerini aldı. Eray Kılıç mağazasına buradan ulaşabilirsiniz.
Mağazaya Git



Volkan Dalyan
Küçük bir çocukken çizmeye başlayan ve asla durmayan Volkan Dalyan " Az ama Öz" Mottosu ile çıktığı yola BuldumBuldum.com'da tasarım mağazası açarak devam etmekte. Volkan Dalyan tasarım mağazasına buradan ulaşabilirsiniz. 
Mağazaya Git



harikabiriyim
Twitter fenomenlerinden Eylül Özdemir de harika tasarımları ile BuldumBuldum.com'da mağazasını açtı. harikabiriyim mağazasına buradan ulaşabilirsiniz.
Mağazaya Git

Facebook Twitter Instagram Pinterest Google+ Tumblr
Yardıma mı ihtiyacınız var?
Bizi arayın:
444 5 285


BuldumBuldum.com, Orbital Teknoloji Bilişim Tasarım San. ve Dış Tic. A.Ş.'ye aittir.
Mahmutbey Mahallesi Dilmenler Caddesi Aslanoba Plaza No:19 Kat:1 Bağcılar / İstanbul Türkiye
Mersis no: 0645035050600015

Bu e-posta tarafınıza BuldumBuldum.com tarafından oluşturulan üye veritabanına kurtayfun@gmail.com adresiyle kayıtlı olduğunuz için gönderilmiştir.
Copyright © BuldumBuldum.com 2008-2015
E-posta almak istemiyorsanız ayarlar için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap