Yeni yılda fazla kilolarınızdan kurtulun

Ünlülerin zayıflama sırrı

Antakya Biberi

Ünlümüz Antakya Biberi ile nasıl zayıfladığını anlattı. Bugüne kadar hep yanakları sıkılan sevimli adamdı. 10 ay önce canına tak etti, 40 kilo verdi. Şimdi bu hikayenin kitabını hazırlıyor. Ama öncesinde bize taktiklerini ve zayıflamanın hayatına kattığı yenilikleri anlattı.

Antakya'ya gitmiştim. Devasa bir masada oturuyorduk. Ben beyaz peynir ve domates, karşımdakiler tıka basa yiyordu. Ve hepsi benden çok daha zayıftı.

"Kilonuzu nasıl koruyorsunuz " dedim. "Ete limon sıkıyoruz, Antakya biberi yiyoruz" dediler.

Yeşil ve sulu bir biber. Acıyı çok severim ama ısırdığım anda acıdan ölüyordum. Dilin damağın resmen şişiyor. İlk üç gün büyük acılar çektim. Ama sonra alıştım, 12 kilo daha verdim. Bu biber, spor yapıyormuş gibi metabolizmayı hareketlendiriyor.

İçerisinde Kimyasal Madde Yok

Fazla kilolarınızdan şikayetçisiniz fakat gündelik yoğunluklarınızdan kaynaklı spor ve diyet yapmaya vaktiniz olmuyor mu? O zaman Antakya Biberi tam size göre.

Kapınıza teslim, yıl sonuna özel fırsat!

Hologramlı, orijinal, tüm Türkiye kapıya teslim kısa bir süre için 59 TL yerine sadece 29,90 TL!

İncelemek için tıklayınız

facebook

Powered by Mad Mimi®

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap